woensdag 3 maart 2010

Zomer


Vermits de zomer met rasse schreden aan het naderen is, en iedereen de fitnesscentra vlug zal wisselen voor buitensporten, moet ik nog iets kwijt. Eén van m'n vele geheimen. Daarom zal ik het ook maar half verklappen, anders is het geen geheim meer.
Welnu...
Buiten de kickbike ofte trotinet bestaat er
NOG EEN ANDERE EFFICIENTE manier om je loopniveau op te krikken naar hogere regionen.
Die andere methode is niet alleen efficient, maar ook heel ludiek en zal dus vooral jonge mensen aanspreken.
Meer zeg ik niet, mijn bedoeling is niet achter de mensen aan te hollen met kennis waar ze nog niet gereed voor zijn. IEDEREEN kan steeds vragen stellen in de reacties, zonder login.
Dus : vraag maar en er zal u geantwoord worden.
Je kunt natuurlijk ook wachten tot mijn ideeen binnen een tiental jaar vanzelfs doorbreken en dan meedoen aan een van de vele start-to-....groepjes die als paddestoelen uit de grond zullen komen. Dan voel je de geborgenheid van de groep en zit je niet met het vervelende gevoel een buitenbeentje te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten